دوره ی شفای درون


توضیحات

تمام تمرکزمان در این دوره بر روی یادگیری اصولی است که به پرورش عزت نفس و اعتمادبه نفس کمک می کند. این دوره مخصوص کسانی است که کمر همت بستند و خواهان تغییر و تحول در شخصیت خود هستند .کسانی که تنها به فراگیری دانش اکتفا نمی کنند ، بلکه می خواهند آن را در عمل اثبات کنند چون عالمِ بی عمل شدن به درد زندگی نمیخورد. 


این دوره حاوی اصول و تمریناتی است که به من کمک کردند تا جسارت و شهامت حرکت در مسیر مورد علاقه ام را پیدا کنم و به صلح درونی و آرامش بیشتری دست پیدا کنم و اطمینان دارم برای هرکسی که عزم خودش را برای تغییر جزم کرده باشد ، جواب خواهد داد چرا که حاصل مطالعات گسترده ی من و حضور در دوره های آموزشی متعدد داخلی و خارجی بوده است. 

از آنجایی که هدف مشترک همه ی ما  کسب شادی ، آرامش و خوشبختی است و در یک کلام ، همه ی ما دوست داریم تا بتوانیم از زندگیمان لذت ببریم، بنابراین برای تحقق این واقعیت ، نیاز داریم تا اصول مرتبط با حوزه ی عمومی موفقیت ، را آموزش ببینیم. چون تمرکز آموزش هایی که در مدرسه و دانشگاه ارائه می شود ، بر روی حوزه ی تخصصی موفقیت است. اما حوزه ی عمومی موفقیت که همانند فنداسیون یک ساختمان می باشد ، در زندگی ما مغفول مانده است. 


بنابراین اصلا مهم نیست که شغل شما چیست و چه کاری انجام می دهید ، عزت نفس و اعتماد به نفس یکی از پیش شرط های لازم و ضروری برای بهره مندی از یک زندگی رضایت بخش است و ارتقای آن است.

"رضا خلیلی"

 

سرفصل های دوره:

جلسه اول؛ آشنایی با مفهوم عزت نفس و اعتماد به نفس و هماهنگی بین افکار، احساسات و رفتار

جلسه دوم؛ راهکارهای اصلاح ترس از قضاوت دیگران و رسیدن به احساس خوشبختی بدون نیاز به عوامل بیرونی

جلسه سوم؛ آشنایی با ضمیرناخودآگاه و راه های خودتلقینی برای تغییر باورها و ذهنیت های مخرب و ناکارآمد

جلسه چهارم؛ آشنایی با مفهوم خویشتن دوستی و راه های پرورش خویشتن دوستی 

جلسه پنجم؛ ادامه ی مباحث مربوط به خویشتن دوستی

جلسه ششم؛ تغییر عادت مخرب "مقایسه کردن خودمان با دیگران"

جلسه هفتم؛ پرورش خودباوری

 

قابل توجه دوستان عزیز :

تا کنون 7 جلسه از دوره ، در پروفایل دوستانی که این دوره را خریداری کرده اند قرار داده شده است و تا زمان اتمام دوره ، هر هفته یک جلسه ی دیگر، به محتوای دوره اضافه خواهد شد.

 

 

 

قیمت فعلی دوره :  599 هزار تومان

 

 

فایل تصویری معرفی دوره ی شفای درون


نظر خود را ثبت کنید

Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

ویدئوهای مشابه

ویدئوهای مرتبط