"احساسات بدام افتاده" چیست؟

احساسات به دام افتاده انرژی منفی احساسی، ناشی از حوادث و یا صدمات گذشته است که ما هنوز با خودمان به اطراف حمل می کنیم. احساسات به دام افتاده می تواند موجب انواع "علائم" شود. آنها می توانند مانع از پیداکردن عشق واقعی و شادی مردم شوند و حس انزوا و تنهایی ایجاد نمایند. به گفته دکتر بردلی نلسون ، احساسات به دام افتاده از انرژی ساخته شده است، درست مثل بقیه بدن، و آنها می توانند بر بافت های فیزیکی تاثیر بگذارند. احساسات به دام افتاده می تواند درد ، نقص و بیماری احتمالی ایجاد کند. علاوه بر این، احساسات به دام افتاده می توانند تاثیر بسیار زیادی بر نحوه تفکر، انتخاب هایی که می کنید و اینکه به چالش های روزانه چگونه واکنش نشان می دهید ایجاد کند.

چرا در کارها و برنامه ریزی ها، رکوردهای ورزشی، کسب ثروت ، موفقیت های درسی و روابط ناتوان هستیم؟
اگر مانعی در زندگی میبینید همه وهمه بخاطر وجود احساسات گیرافتاده در سیستم بدن انرژیکی میباشد. ایموشن کد کاملا انرژی احساسی یا "چمدان عاطفی" را از گذشته آزاد می کند .
همانطور که ما با کمبود و نقص در ویتامین ها مانند ویتامین C روبرو می شویم، در میدان الکترومغناطیسی بدن نیز ممکن است با کمبود و نقص روبرو شویم که این کمبود موجب بیماری و دیگر مشکلات می گردد، اصلاح این میدان به درمان بیماری ها هم منجر خواهد شد.
به گفته برادلی نلسون بیشتر از 90% بیماریها چه روحی و چه جسمی ریشه در حسهای منفی ما دارند.
شاید عجیب بنظر برسد اما ناخودآگاه می تواند جهان انرژی را به هر شکلی بسازد و برای آن واقعی تر از هر چیزی است، در ایموشن کد با این جهان انرژیکى کار می کنیم و بدان سر و سامان میدهیم .

در این روش با پرسش هایی که از خود فرد می شود و پاسخ هایی که از ناخودآگاه وی دریافت می گردد به احساسات به دام افتاده از زمانهای قدیم، حتی از نسل های قبل می توان دست یافت و آنها را خنثی نمود، بدین وسیله ممکن است مشکلی که سال ها شخص یا خانواده ای را درگیر نموده برطرف و حتی مشکلات جسمانی را نیز برطرف نمود.
جالب است بدانید احساسات بدام افتاده نه تنها نوع و سطح انرژی فرد را تغییر می دهد بلکه باعث تغییر رفتار وی نیز می گردد.
نمونه های زیادی وجود دارد که نشان میدهد چطور میتوان با رها کردن انرژی احساسات گیر افتاده با استفاده از روش ایموشن کد، از نظر سلامت جسمی و احساسی به نتایج سریع و خیره کننده ای رسید.

بطور مثال:
-    شخصی که توانست با استفاده از تکنیک ایموشن کد، رنج شکستی را که از رابطه قبلی اش داشت، رها کند و رابطه عاطفی پایدار و عالی رو با فرد دیگری تجربه کند.
-    فردی که توانست به راحتی میلش را به خوردن کنترل کند و و وزنش ر کاهش بدهد.
-    شخصی که درد کمرش را در طی چند روز بهبود داد و توانست بعد از سالها به راحتی بخوابد.
-    فردی که وسواس فکری اش را برطرف کرده است.
-    فردی که بینایی اش بهبود پیدا کرد و آلرژی فصلی اش نیز برطرف شد.
و هزاران مثال دیگر از افرادی که موفق به حل مشکلات احساسی و جسمی خود شدند.

کافیست هر نوع احساسات و انرژی منفی و گیرافتاده را از بدن خود آزاد سازید، آنگاه خواهید دید همه چیز تغییر خواهد کرد، تغییر دنیای بیرون بخاطر تغییر دنیای درون شما رخ میدهد، معجزه خود شمائید، خود را کشف کنید، شما پشت احساسات گیرافتاده که برخی از آنها بصورت موروثی به شما رسیده گم شده اید.


خود را بیابید، شما بی نظیر و منحصر بفرد هستید، گنجی هستید پنهان

 

بیشتر بخوانید :

ایموشن کد چیست ؟

آشنایی با ساز و کار ایموشن کد - قسمت ۱